Oväntat slut

Igår kl kl 21 satt jag o spelade i lugn och ro. 10 min senare ringer de från jobbet och frågar var jag är:
Kim: -Var är du?
Jag: - Jag är hemma
Kim:- Men du ska ju jobba inatt
Jag: - Nä, jag ska ju jobba natten mellan den 9:e o 10:e
 och det e ju inte förrän imorgon
Kim: - Men det är ju 9:e idag
Jag: (Efter några sekunders betänketid) - Ja visst jävlar, det är det ju. Jag kommer så fort jag kan.

Ja ungefär så så min kväll ut igår. Var på jobbet ungefär 20 min senare så här gick det undan:) Har iaf haft en lugn o bra natt på jobbet. Jobbade med en timvikarie så jag var trombolyssköterska, men det blev inga larm som tur väl var. Tror hon har gått i din klass Marja. Tove heter hon. Hon påminde väldigt mycket om Sofia måste jag säga, både till utseendet och sättet.

Nu har jag bara varit uppe ngn timme. Var trött när jag kom hem, men kanske inte så konstigt eftersom det inte blev ngn vila innan jobbet igår. Ska jobba på 58:an imorgon med, så nu har jag fått ihop 40 h den här veckan än så länge.

Nu ska jag äta lite o sen ska jag se om man inte kan ut o gå en runda med hundarna.

Kommentarer
Postat av: Marja

ja visst hon har gått i min klass.

2009-09-11 @ 11:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0