Hemkommen

Nu är jag precis hemkommen efter 11 h jobb. Började 7 idag o gick till 13. Sedan var jag ledig till 16 o slutade nu vid 21. Känner mig ganska slut i huvudet måste jag säga. Mycket nytt som ska in i huvudet.
Fick utbetalning från Norge igår igen. denna gången var det att jag hade betalat in för mkt skatt. Har åkt runt till 3 olika banker plus posten på min 3h rast o försökt att få ut de här pengarna. Verkar inte som att det går dessvärre. Det verkar som att kag blir tvungen att åka till Norge för att få ut dem. Giroutbetalningen är giltig till 30/9 så jag känner att jag inte har så mkt tid på mig. Kanske kan jag trycka in en resa till Oslo nästa vecka när vi ändå ska upp till Gbg på bröllop. Jag får prata med krille om detta ikväll. Kanske kan jag sova en natt hos dig Jare isf? För nu på fredag har jag inte möjlighet att komma på din 25-årsfest. Hoppas att jag får vara ledig imorgon. Behöver det nu känner jag innan jag ska jobba natt.

Adios

Kommentarer
Postat av: Sofia

Intressant sätt att kommunicera på, varför smsa, ringa, mejla, msna eller facebooka när man kan blogga? :) Men du är så välkommen så, när kommer du isåfall? festen är förresten flyttad till torsdag,du är välkommen då också. kram!

2009-09-09 @ 09:29:52
URL: http://www.metrobloggen.se/sessie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0