Tankar

Hmm har ju velat åka till Irland ett tag. Gissa vad som damp ner i min mailkorg idag? Jo ett hotellerbjudande på Irland. Någon som kan tänka sig att följa med mig dit? Ska sitta på en pub o lyssna på irländsk musik hela kvällarna, dansa o bara ha det bra. Nu är det bara ett litet problem. Har ju ett jobb numera så det blir nog svårt att åka ut o resa. Har redan ångest för att jag ska jobba imorgon. Det här blir kanske mitt slut på en karriär som inte ens har börjat. Ska bara se till att få ett fast jobb sedan kan jag föda en unge varje år fram tills jag fyller 45 år. Det blir mkt mammaledighet då och mååånga barnbidrag:D Nä, skojar bara, riktigt så många blir det nog inte.

Jag är riktigt godissugen nu och vi har ingenting hemma, katastrof skulle jag vilja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0