Första dagen

Idag börjar ett helt nytt liv för mig. Har försökt undvika kirurgi i högsta möjliga mån innan. Inser att jag inte kan någonting, men nu har det gått upp ett ljus för mig. Tänk vilken allmänbildad sjuksköterska jag kommer vara när jag har jobbat på detta stället ett tag och kan detta med. Inbillar mig det iaf:) Haha
Börjar redan kl 13 när jag jobbar kväll så det blir redan att man får köra om en timme. Måste in till jämjöhallen med o se om man kan köpa ngn mat som man kan ha med sig till ikväll. Jobbar sedan 2 morgnar i rad, vilket säkert kommer bli extremt jobbigt med tanke på hur morgontrött jag är nu. Har varit arbetslös i 1.5 mån o innan det hade jag typ 4 veckors semester, så det var längesen jag gick upp tidigt. Får se fram emot söndagen då vi ställer tillbaka klockan och man får sova en timme extra!
Jag undrar vad alla människor håller hus idag? Har messat krille men inget svar på hela dagen, har försökt att ringa mamma ett antal ggr men inget svar. Alla verkar upptagna.

Skriver i helgen om jag inte är helt död.

Kommentarer
Postat av: krille

jag springer liksom inte med mobilen på mig, just nu är det lugnt en 5min sedan är det dags att ut och köra på... fullt upp hela dagarna just nu. puss

2009-10-23 @ 13:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0