Förkyld igen?

Hmm, kände mig bra för en timme sedan, men helt plötsligt känns det som jag har en förkylning på G igen. Sitter här och dricker te i hopp om att det ska hjälpa. Blev helt täppt i näsan och snorig. Bara 2 dagar kvar till nästa hockeymatch så nu vill jag inte bli sjuk. Har ringt till min moster i Nybro och bett henne fixa biljetter till hoceymatchen. Hon skulle ringa tillbaka imorgon kväll om hon lyckades få tag på några. Så himla dumt att man inte kan köpa några innan. Går endast att köpa 2 h innan matchstart. Såg att victoriahallen ändå tog emot 3000 personer så jag hoppas att vi ska få plats. Har Oscar här hos mig igen. Krille åkte ju idag och jag hatar att vara själv så därför är han här i ett par dagar. Snällt tycker jag.

Idag har jag hunnit tvätta 4 maskiner och putsat 2 fönster. Tänker inte fixa ngt här inne förrän vi har köpt lister och valv och fått upp det. Det får bli nästa gång Krille kommer hem. Sen kan man äntligen ställa tillbaka möblerna på rätt plats igen. Är himla nöjd med golvet i köket. Det blev jättefint. Hittade ett fint skeppsgolv när vi var på bengts färg som jag skulle kunna tänka mig att ha i ett rum sen med.

8 dagar kvar till Krille kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0