Dubbel glädje

Äntligen har jag fått mina Norgepengar! Den norska valutan måste vara bra nu. Trodde jag skulle få ut knappt 15k, fick istället 16k. Nu klarar jag mig en månad till utan lön. Börjar jobba nu på måndag så det ska nog bli bra. Ska förresten iväg och få mitt svininfluensavaccin idag. Det heter ju inte svininfluensa längre utan "den nya influensan". Jaja, samma skit bara olika namn.

Igår var jag på hockey. Med knappa minuten kvar visar KHK vart pucken ska ligga och vi vinner med 4-3. Det är sånt här som får en på bra humör. Måste städa mer här inne idag. Tur jag putsade mina fönster på utsidan igår för idag känner man ju inte för att gå ut. Och tror det eller ej, men jag har faktiskt lånat hem en symaskin från mamma så nu ska jag äntligen sy upp mina gardiner som alla hänger alldeles för långt ner på golven. Kan säga att jag inte har sytt på 10 år så det ska bli riktigt intressant. Detta är tantarning på det här, jag vet, men jag är så trött på för långa och därmed skrynkliga gardiner så nu jäkla ska jag fixa det.

Sune , sune ge oss en sång

Kommentarer
Postat av: fannie

fick du några biverkningar på sprutan? :P

2009-10-23 @ 14:30:38
URL: http://fanniekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0