Värme

Krille o jag (mest jag) har snackat lite om att åka utomlands igen. Vi har ju alltid åkt på hösten innan förutom när vi åkte till Egypten i dec. Nu pratade vi lite löst om att åka till våren. Vi kan väl tänka oss att åka varsomhelst förutom Gran Canaria har vi sagt. Det har aldrig tilltalat mig faktiskt. Man vill ju att det ska vara varmt och jag vill helst bara åka inom Europa, så det verkar vara svårt. Ok tänkte jag, jag får väl ge Kanarieöarna en chans då om det nu är varmt i mars. Kollade temp. där och blev besviken. Runt 20 grader i vattnet är inte ok för min del. Det verkar som att vi får stanna hemma eler så får vi vänta till hösten. Det tar ju emot att åka någonstans i juni eller aug för då är det ju varmt här hemma.

Idag jobbar jag min första dag utan intro. Får väl se hur det går. Jobbar bara 4 dagar den här veckan och imorgon kommer Krille hem igen. Äntligen!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Varför åker ni inte till Thailand. Det är underbart där och billigt. Så det blir inte dyrare med resa och allt än om man skulle åka till Turkiet tex. Jonas, Lina och pojkarna åker till Side i Turkiet den 22 maj.

2009-11-13 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0