Minnesstund och sedan kalas

Ja dagen har gått från sorg till glädje kan man säga. Har varit på minnesstund på Fregatten idag då en medarbetare har gått bort. Jag har inte fattat det än. Hoppas på att det inte är sant.
Har inte så mkt mer att säga om det. Vill inte dela med mig mer av det iaf. Många tankar finns..

Sedan har jag varit på 3-årskalas och jag fick börja med att byta blöja på lille Tim. Kan inte fatta varför en del tycker det är äckligt att byta blöja på barn. Jag bytte senast igår på en gubbe och där kan man tala om diarré och inte små mängder heller direkt, så detta var ju a piece of cake. Nästan så man blir lite sugen, eller vad säger du Krille?:P Men så är det ju det att man måste ha fast jobb först. När man har det är man väl närmare 30 o har redan en fot i graven.
Ska försöka komma i säng i tid ikväll så jag får väl gå o lägga mig här efter.
Jobbar på lördag och 7 dagar framåt bara för att jag ska hjälpa till att vaccinera med.

Förresten Krille kommer byta båt igen. vet inte vad jag tycker om det eftersom han ska vara borta 2 veckor igen. det e lång tid.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Krille

Jasså, så du är sugen på att byta blöjor ;) du får väl ringa till karin, hon har nog inget emot att du kommer dit och byter blöja på Tim :P



2009-11-20 @ 09:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0