Helgen slut

Då var denna jobbhelgen över också. Hade ett misstänkt hjärtstopp på avd. i fredag så då blev det full fart på alla med defibrilatorn o allt, men tanten vaknade till liv när hon ruskades om så den behövdes alrig användas. Den var dock påkopplad så man hörde rösten som sa: rör inte patienten, men så hittade den puls och inget behövdes göras. Det var lite läskigt. Kändes som tiden bara stannade upp och adrenalinhalten steg till max. Usch, hoppas jag inte behöver uppleva detta igen, men skönt att det slutade lyckligt den här gången.

Idag och imorgon är jag ledig. Har inte gjort något vettigt alls idag. Bara suttit vid datorn typ. Har hunnit köra 2 maskiner tvätt med, men tvättmaskinen sköter sig ju själv så det är väl inget att skryta om att man har tvättat:P
Var o lämnade Krille vid tåget kl 4.30 idag på morgonen. Kom hem vid 5 o sedan sov jag till kl 10.30. Har ändå känt mig trött hela dagen sen.

Ska nog snart lägga mig och kolla på ngn film tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0