Fofroredodagog

Tycker inte det var längesen jag skrev här, men Krille skrev just på msn o frågade varför jag inte hade uppdaterat bloggen på länge, så jag får väl slänga in ett inlägg. Tyckte att han kunde skriva ett, men det var inte lika populärt.
Har haft Oscar här hela veckan och även Erik har varit här om kvällarna. Inatt ska båda 2 sova över här. Vi har haft lite fredagsmys med glass, banan, maränger och kolasås. Det satt fint.
Det blir till att lägga sig tidigt ikväll eftersom Erik ska upp tidigt och iväg på Boda Borg imorgon. Fick de nya Johan Falk filmerna idag, så jag är bra sugen på att kolla på en film. Tycker att de filmerna är riktigt bra. Ngn som har sett dem?
                                   Erik & Oscar




Bild på maten krille o jag åt sist han var hemma. Så himla gott med grillat!


Funderar på om man kanske ska en runda till stan imorgon.. Eller jag får se vad jag känner för imorgon. Ska räfsa upp lite löv tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Din pojke

Jag har sett dom filmerna! :D hehe ;) får kolla på dom när man kommer hem ;) kanske lite vin till? ;)

2009-11-07 @ 21:08:34
Postat av: Caro

Ja det kan vi ta. Jag e ju ledig på onsdagen sen.

2009-11-07 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0