Där satt den!

Idag har jag o Krille äntligen beställt matsalsbord. Vi visste ju vad vi skulle ha, så det var bara till att beställa... om inte det hade stått ett annat bord innanför ingången som jag blev nerkärad i. Efter mkt velande blev det till slut det nya bordet jag blev förälskad i. Nackdelen var bara att det kostade dubbelt så mkt. Vi räknar med att få hem det om 2 veckor så jag hoppas lönen hinner komma innan, hehe.

Och ikväll har KHK visat Nybro vart skåpet ska stå, eller i vilket mål pucken ska ligga kanske jag borde skriva. Yetman gjorde första målet och jag måste säga att det var längesen jag kände mig såhär lycklig. Kan tänka mig att det tål att jämföras med att vinna mkt pengar på Triss. Kommer att sova väldigt gott inatt!


Tror jag ska lägga mig snart och kolla på en film.
Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag somnade oxå lycklig och sov som en gris till halv nio!!!

2009-11-14 @ 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0