Snart lite ledig igen

Då var denna dagen med snart över. Har varit en lugn dag på jobbet måste jag säga. Vi gick från jobbet redan vid halv 3 tror jag och det första jag gjorde när jag kom hem var att gå en runda med hundarna. Vi gick 70 min i rätt så rask takt så det känns bra. Trodde dock hundarna skulle dö halvvägs för de verkade mkt törstiga. Men de klarade sig tills vi kom hem igen:) Nu ligger båda två o sover bakom mig så promenaden gjorde nog susen.
Har precis duschat lite, så jag måste fixa håret innan jag lägger mig. Jobbar bara imorgon med sen är jag ledig i 3 hela dagar! O sen kommer Krille redan hem igen. Skönt det. Nu har vi lite som ska fixas igen, hehe..

Förresten Krille, var e dina blogginlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0