Nära slutet

Ja, det är inte mkt positivt som händer just nu. 10 personer ska bli uppsagda från jobbet och därmed är min chans att få förlängt körd.. Visserligen kan jag tycka att det kan vara spännande att åka till Norge med, men jag saknade hundarna mkt mär jag var där sist. Men pengar behöver man ju o pengar tjänar man där. Känns lite surt bara att jag är 4 mån ifrån att få tillsvidareanställning. Jaja, inget att tänka på nu. Jag får jobba igen de 4 månaderna nästa sommar. Krille åker ut och jobbar imorgon igen, men han är bara ut i 6 dagar så det är rätt lugnt. Ska försöka överleva de dagarna iaf. Till helgen blir det ju konfirmation o lite fest här hemma.

Imorgon ska jag gå på tromboysutbildning. Får se om det är ngt som fastnar i huvudet.

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0