Gottesugen

Nu har man jobbat 6 av sina 7 dagar. Kom precis hem från jobbet. Har dock hunnit klämma i mig gårdagens rester: flintastek och potatissallad. Ska snart lägga mig då jag ska upp extra tidigt imorgon. Krille börjar ju jobba, så kl 4 kör vi härifrn imorgon. Sedan är det dags att jobba efter det. Nu är det helt klart att vi vikarier inte får stanna kvar på jobbet längre än till 31 aug. Så nu bär det av till Norge igen. Har ju önskat mig en resa av krille i 25-årspresent och idag när vi vaknade o han var bakis sa han. Ok beställ en resa då.. Min första tanke var att nu åker vi till Cypern.. Efter att ha kollat in Turkiet lite har jag ångrat mig. Priserna är betydligt lägre och det ingår frukost där med.. Nackdelen är att det är lite kallare än Cypern, men inte så mkt.. Har inte bestämt mig än vart vi ska åka.. 2 veckor var ju bara ngn tusenlapp dyrare än en vecka så det hade varit kul att åka 2... Kanske ska vi skita i resan och köpa mitt fina matsalsbord som jag har tittat ut i stället? Men visst hade det varit härligt med en resa? O man fyller ju bara 25 en gång. Får tänka lite mer på det.

är sugen på godis men har inget hemma ju. vill ha choklaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0