Söndag

Gick upp tidigt idag o duchade o gjorde mig i ordning. Lagade sedan tidig middag eftersom Krille skulle med tåget till Köpenhamn kl 11.38. Blev riktigt sugen på att ut o springa en runda när jag kom hem, men det kändes onödigt eftersom jag precis hade duschat. Nu regnar det för fullt ute så nu behöver jag inte ens fundera längre på om jag vill ut o springa. tydligen har det blivit ngt fel med tåget Krille åkte med så nu kommer alla missa flyget. Får se vad som händer. Antar att de får sova i Köpenhamn tills imorgon o ta ett flyg då..  men det e ju inte säkert att det finns så många lediga platser kvar på flyget till Dublin imorgon.. jaja, de blir nog glada om de inte kommer till båten direkt iaf.

Funderar på om jag ska leta fram kofoten o riva ner väggen som är kvar. Var o kollade på ett valv igår som vi nog ska köpa. Ngn som kan hjälpa mig att sätta dit valvet?

Kommentarer
Postat av: Linda

Äh, de é roligare å riva.

2009-03-08 @ 15:23:23
URL: http://stragegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0