Smaskiga nyheter?

Då sitter man här själv en lördagskväll framför datorn. Har ju iofs hundarna liggandes bakom mig i stolen. har suttit o kollat i fb o på bloggar om jag kan hitta några smaskiga nyheter, men tyvärr verkar ingen ha ngt roligt att förtälja (heter det så?). Alla har väl fullt upp på en helg o har inte tid att uppdatera varken bloggar eller fb.. ska inte säga så mkt. Jag har inte heller några smaskiga nyheter att komma med. Jobar ju hela helgen, så man e mest trött tycker jag. Nä nu får jag snoka vidare.

Kommentarer
Postat av: Weronica

Att du inte kom bort till oss?

Du är alltid välkommen :)

2009-03-22 @ 17:58:42
URL: http://imnotyourbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0