Slut på ledigheten

I lördags var jag hos Linda på kvällen. Åt en mkt god middag, tittade på melodifestivalen o hade trevligt sällskap. Tack så mycket! Igår hade jag besök större delen av dagen. Mycket trevligt det med. Först träffade jag Marja o Mattias en liten stund. Sedan kom Jennie, sven o barnen.  Efter de hade åkt kom mamma, Percy och Oscar på besök. Skönt att slippa vara ensam så mkt. Annars sitter jag bara o spelar på datorn hela tiden.
Imorgon var det meningen att jag skulle jobba kväll, men de ringde från jobbet för ett par timmar sedan o frågade om jag kunde byta till morgonen i stället, så nu ska jag upp om 6 h.. Hur ska man orka det? Jag som inte vaknade förrän 11 idag. ska lämna in bilen på torsdag så de får fixa lite med den innan besiktningen som är snart. Bara 8 dagar kvar nu till Krille kommer hem. Längtar! Snart har vi vår 5-årsdag med. Vad kan man hitta på då? E ledig den dagen iaf (det e en måndag) o sen e jag ledig helgen innan med. Vi får väl ta en heldag framför datorn annars, hehe:P

Nä, nu måste jag lägga mig. Ska ju snart upp igen.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0