Poolparty

Igår spenderade vi större delen hos Weronica o Agnes. Vi solade o badade i poolen. Åt jordgubbar med glass, vilket var jättegott.
På kvällen blev det poolparty med grillning. Very nice! Alla doppade sig. Behöver väl knappast säga att jag doppade mig sist. Sedan sprang vi runt runt i poolen och hade kul.
Tack för en mkt trevlig kväll!
Nu har vi precis varit hos pappa o ätit kroppkakor. Julia var en jäkel till att äta. 6 st fick hon ner.





Så här trött var jag mot slutet, haha



Nu har jag faktiskt planer på att vi med ska köpa pool. Vet bara inte hur stor man ska ha... kan vara skönt att kunna ta sig ett svalkande dopp när det är varmt ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0