Ny design

Ja, det var på tiden att designen blev ändrad. Har haft den andra i evigheter känns det som. Tack än en gång Agnes för den fina designen.
Idag har vi varit hos Linda o badat i hennes pool. Det var över 26 grader o ändå tog det ett bra tag innan jag doppade mig. Var så himla varmt o skönt sen när man väl hade doppat sig. Jag är riktigt sugen på att köpa en pool. Mamma tyckte jag skulle spara till en riktig pool (en sådan som är under marken) men det kostar ju skjortan. Hittade en pool i reklambladet från öb idag som är rätt lagom tror jag. Rymmer 23 000 liter. problemet är bara att de stänger om en halvtimme o krille ska spela resten av kvällen så jag kan nog glömma den idag iaf. Måste köpa solceller till isf för man behöver nog ha den uppvärmd.

Jag e sugen på att bada mer ikväll ju!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Visst är det härligt med en pool, men det är mycket jobb med det också. Skulle själv kunna tänka mig en vedeldad badtunna.

2009-06-30 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0