Mat, mat o mat

Idag har mamma firat Mors dag (i efterhand) och Oscars skolavslutning hemma hos oss. De bjöd på planka. Jisses vad jag åt:P Fanns hur mkt som helst att äta. O sen åt jag kex, tårta kakor, glass o chips.. Då tror man kanske att man inte behöver äta på en hel vecka? Nädå, magen börjar bli så rund o fin nu så jag måste ju se till att underhålla den. Krille står nämligen ute vid grillen o grillar nu:D Blir bara potatissallad o en flintastek. Sen till efterrätt har vi chokladmousse som blev över från igår. Undrar hur många kilo man går upp efter idag? Men gott är det iaf:D
Imorgon är det dags för Krille att åka ut o jobba igen. Ser verkligen fram emot min semester. Imorgon är det 5 veckor kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0