Lat

Igår häll jag på nästan hela dagen med att rensa ute i våra rabatter. Hann inte riktigt klart. Weronica ringde o bjöd mig på tacos när jag höll på att rensa som bäst, men tacos kan man ju inte säga nej till. Klockan var ändå 17.15 när jag slutade. Det var jättegott med tacos. Tack så mkt! Synd bara att Sverige inte vann fotbollen. Goda drinkar blev det med:)

Idag gick jag inte upp förrän 10. Har en sådan jäkla träningsvärk i mina ben idag. Har faktiskt inte gjort någonting idag. Bara latat mig. Skulle städat här inne, men jag känner verkligen inte för det.. Jag får alltid städa själv här hemma. Det har blivit så sen krille började jobba 1 vecka ute. Tror ni man kommer få det fint här hemma sen i höst när jag blir arbetslös? Borde ju ha hur mkt tid som helst på mig att städa här inne.

Bara 2 dagar kvar till Krille kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Weronica

Blir det nåt på fredag eller? Ska ni med? Det är nog dax å boka bord?

2009-06-08 @ 21:21:21
Postat av: Weronica

Ska ni med på fredag eller? Det är nog dax å boka bord om vi ska äta.

2009-06-08 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0