Semestern rullar vidare

Nu har 1 vecka gått av semestern. Känns skönt att veta att man har 3 kvar. Har inte hunnit skriva ngt efter vi kom hem från Gbg. Dagen efter firade vi Oscars 16-årsdag här hemma hos oss. Nu kan jag snart börja övningsköra med honom.
Igår var vi ute o gick 7 km med hundarna. Halvvägs ute i skogen hittade vi ett stort körsbärsträd som vi stod o mumsade av i 10 min minst. de var hur goda som helst. Senare på kvällen blev det fest på andra sidan Jämjö. Var himla skoj o god grillad mat. Blev så himla trött plötsligt så det slutade med att jag somnade i hammocken. Men jag tog mig hem sen iaf. Piggnade till lite då.
Idag blir det till att handla lite o sen ikväll bli det taccos o sen brygdans i Kristianopel.

Ja, som ni märker sliter jag inte ihjäl mig på semestern.

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter som ni har fullt upp på semestern men hur bra och trevligt som helst. Men ta det nu lite lugnt också, det är det semestern är till för.

2009-07-28 @ 08:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0