Duktiga

Idag har vi varit ute större delen av dagen. Krille har klippt gräset och jag har städat bilen invändigt och tvättat den utvändigt. Har vaxat ena sidan. Den andra sidan är det sol på så jag får vänta till senare. Har sågat ner vår en utanför ytterdörren med idag så nu blev det tomt o snyggt. Skulle vilja köra med högtryckstvätten på plattorna här ute med men vet inte om jag hinner det idag.. Har mat på spisen med. Idag blir det Chicken nuggets, ris, morötter och sötsur sås. Var riktigt sugen på det igår.

Borde ut o motionera en runda med.. kanske blir det en runda lite senare. Ngn som vill följa med? Typ W?

Kommentarer
Postat av: W

Kunde du inte vänt på bilen? Agnes och jag har redan cyklat grisarundan

2009-07-28 @ 18:05:37
Postat av: Anonym

Har ni ingen back på bilen?

2009-07-28 @ 19:51:21
Postat av: caro

nä, min bil backar aldrig

2009-07-28 @ 20:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0