Så jävla underbart härligt

Går här o nynnar på diverse KHK låtar. Vilken underbar match. Stämningen var på topp o alla var glada, sjöng o klappade händerna. Kändes så underbart när de gjorde mål efter mål o Kristianstads publik blev tystare o tystare. Sånt gillar jag, hehe. Nästa hemmamatch e mot Olofström nästa ons. Fick för mig att jag jobbade kväll, så jag tänkte att jag var tvungen att ta semester för den matchen blir ju ett måste att se på, men kom på sen att jag jobbade dagen, så jag slipper ta ut en semesterdag. Vad jag hoppas att de vinner den matchen med. Det e sådana här dagar man är stolt över att vara KHK-supporter. Kan sova gott inatt utan att vara arg.

Imorgon jobbar jag kväll. Ska gå på en utbildning innan så jag får köra härifrån redan vid 12-tiden. Men sen e jag ju ledig på fredag. Hoppas det blir fint väder då eftersom mamma o jag ska till Kalmar.. Jag sa till mamma att hon kunde ta GPS:en med sig så vi hittar dit. Nä, jag hittar dit sa hon. Ok, men om du hittar e det ju bättre att du kör sa jag.
Eller förresten jag e nog inte riktigt säker på var hon bor eftersom det var så många år sedan jag var där får jag till svar då... Det slutar nog med att jag får köra eftersom mamma hatar det. Hon tror att hon hittar dit, men det får vi väl se på fredag. Man kan ju alltid gå in på hitta.se innan o kolla in kartan.

Nu ska jag snart gå upp o lägga mig o kolla på ett avsnitt av skärgårdsdoktorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0