Några timmar senare...

Det blev aldrig Orionrundan utan det blev Kråkerumsrundan. Mötte hur mkt folk som helst som var ute o gick med sina hundar. Alla hade väl samma tanke nu när det var så fint väder. Hemma hos weronica övade jag på att hundarna skulle sitta stilla. Det gick bra för Tilda o Lisen o lite mindre bra för Bella. Hon var lite för ivrig idag. Var iaf ute 1.5 h så det känns bra. När jag kom hem satte jag genast igång att städa. Har nu städat hela huset o bytt lakanen med. Håller på att tvätta upp tredje maskinen nu. Fast idag tvättar jag bara tråkigt skit. Lakan och en matta. Hade ju Oscars lakan med att tvätta. Krilles morsa kommer ju nästa månad, så nu e det nya lakan i den sängen igen:P Så nu e du välkommen! Bara du kan passa hundarna med när jag jobbar helgen:D

Ska snart göra lite mat. det blir lasagnette idag. Sedan blir det in i duschen o sen lämna Oscar innan man ska på kalaset. Tror det blir semla ikväll o det e vad jag hoppas på för jag har inte ätit en enda semla i år.

Imorrn är det jobb igen o jag hoppas Agnes kan ta Pip o Gnäll när jag jobbar. Har lämnat bort en lista för de kommande 7 veckorna. Agnes behöver bara gå ut med hundarna 5 ggr till mitten av mars så det tycker hon nog om. Vilken färg e snyggast att ha till hallen förresten? Tänkte tapetsera den nu när Krille kommer hem.. Annars funderar jag på att lägga mina pengar på ett löparband eller en roddmaskin.

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0