Ledig

Vaknade idag av att jag kände mig förkyld o seg i hela kroppen. Gick o la mig igen o vaknade vid kl 12 o kände mig mkt piggare. Satte mig vid datorn o spelade bort några timmar samtidigt som tvättmaskinen gick för fullt här idag.
Nu ikväll har Weronica o jag varit ute o gått med hundarna. Vi gick borta vid Orion. Det blev 2.5 km-rundan två gånger. Alltså 5 km. Det är jag nöjd med idag. La in lite bilder från skridskoåkningen i början av året. Mina långkalsonger e ju så snygga på det ena kortet, haha. Längtar till onsdag då det e hockey igen. Kommer bli en spännande match. nu ikväll e det ju handboll på tv:n. Ska se om jag kan få igång tv:n så man kan kolla på det.





Det gick inte att få dem att kolla in i kameran samtidigt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0