väntan

Denna veckan ska vi förmodligen få veta om vi får förlängt på landstinget eller inte. Några beslut gällande rehab skulle tas igår så jag får väl se om man får veta ngt idag kanske. Det skulle vara ett möte mellan 14-15.30, men eftersom jag jobbar kvällen kan jag inte gå på det. Bara att hoppas att man får vara kvar. Annars väntar en lång sommar i Norge. Hade ju så gärna velat ha semester i år. Min första semester på sommaren någonsin.

Imorgon är det hockey i Olofström som gäller. Hoppas att de vinner nu. Sen är jag ledig på tors o fre o då är det städa som gäller tyvärr. skulle behöva gå en riktigt lång runda med hundarna med, men det e inte så lätt att gå i snön. Tycker snön är fin nu, men det är jobbigt för hundarna att gå i den. Visserligen kan man hålla sig på vägarna när man går, men det tycker de inte är riktigt lika kul tror jag. Måste hinna storhandla ngn dag nu med. Sen jobbar man i helgen o sen kommer Krille hem! Nedräkningen har börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0