Snabbinlägg

Wow! 14 besökare på bloggen idag, inte illa pinkat:P
Det blir bara ett kort inlägg nu eftersom jag ska upp väldigt tidigt imorgon.  ska börja jobba vid 7, men innan dess ska jag köra Krille till flyget eftersom han börjar jobba imorgon. Behöver inte köra ända till flyget förresten. han ska åka med Jimmy så det räcker att jag kör honom till Statoil, men ändå.. han ska vara där kl 5 så det blir upp tidigt. Hinner lagom till Jämjö innan det e dags att köra till jobbet.
Kom på att jag har glömt att fråga pappa om han kan ta hundarna imorgon, så jag måste försöka komma ihåg att ringa från jobbet imorgon o fråga.

ikväll har det flytit på bra på jobbet måste jag säga. Jag o Mona har fått jättemkt gjort o det känns bra. Har även hunnit gångträna patienterna lite. Nu måste jag gå till sängs för om 5 h ska jag upp igen. Livet e hårt, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0