Segern e vår

Segern e vår, segern e vår. Vi har vunnit o sgeren e vår! Så lät det igår kväll efter en oförglömlig match mot Olofström. KHK var som bäst igen när det gällde. Kan inte beskriva hur glad jag var igår o e fortfarande för den delen. Känner mig nästan lite kaxig att det e VI som vann fortsättningsserien. Känner mig så delaktig, hehe..
Nästa match e på lördag mot Mjölby. Dessvärre jobbar man då men jag får väl följa matchen på blt i stället.

Idag har jag varit duktig o städat här inne. Har städat en hel dag o inte ens hunnit dammsuga o skura.. Duktigt va? Ska göra det imorgon bitti tänkte jag innan jag kör till flyget o hämtar Tina. Det blir fullt hus här imorgon, men jag ska nog åka skridskor med Weronica o Agnes så de får roa sig bäst de vill här hemma själva när jag e borta. Vill inte vara i vägen.






Tur att Agnes e så duktig på att ta bilder, så man har ngt att lägga ut här. Pontus e bäst! Eller hur?
Krille kommer hem måndag natt i stället för tisdagen! Jippi

Kommentarer
Postat av: Linda

Dålig uppdatering här va? Det har ju varit en match till sen OIK. Då var det ös!

2009-02-22 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0