Nytt kök

Idag har vi haft eller har fortfarande (han mäter nu) en gubbe från norddesign kök hemma hos oss. Vi var trött på vårt gamla kök så nu ska vi piffa upp det lite med nya luckor.. Går på ca 35 tusen papp, men det får det vara värt. tror ni kan gå in på www.norddesign.se o kolla in våra luckor. Det är en vitlaserad lucka som heter Toscana som vi har valt. Lite vitlaserad typ... Ta inte fel på Toscana o vitlaserad ek bara... Denna e lite vitare än den vitlaserade eken. Kommer få köket i mitten/slutet av mars. Nu vill jag bara byta tapet, golv o kakel med i köket o sen e jag nöjd. tror jag iaf. Man får väl alltid fler dumma idéer sen.

Fick reda på igår att vi visstidsanställda kanske ryker från jobbet nu när det ska sparas in så mkt pengar.. Jag känner mig inte så orolig, för jag tror inte de klarar sig utan oss. Annars blir det att åka till norge några gånger, för kosing måste man ju ha. Tror det eller ej men det underlättar att ha lite iaf. Nu ska jag kolla så han mäter rätt, haha...

Kommentarer
Postat av: Linda

Så du ska ner till Kristianstad på onsdag?

Nästa hemmamatch är nästa söndag!

2009-02-05 @ 20:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0