God Jul

Erkänner att jag har varit kass på att blogga nu på sistone. Jag har jobbat mycket och sen hade jag tänkt att blogga när jag har tillgång till krilles dator så jag kan lägga ut lite bilder, men den datorn är konstant upptagen så det blir inga bilder nu heller.
Då undrar ni säkert vad jag gör här när det är Kalle Anka på Tv nu. Jag har alltid hatat att kolla på det så det blir inget i år heller. Släkten kommer snart hit och då ska vi äntligen äta lite mat. Håller på att svälta ihjäl nämligen. Har en julklapp att ge bort o det är till Oscar. Sen som man är slog jag precis in den. Är alltid ute i sista stund med att slå in paketer.

Hoppas att ni alla har en underbar jul och att ni umgås med nära o kära!

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Fam Strågegård

God Jul!

2009-12-25 @ 11:20:25
Postat av: Marita

Jag kan bara tala om för dig att det där med att slå in paketer i sista stund, det har du fått efter mig!!!!! Jag är PRECIS likadan!!! Ha ha ha... Så det är mig du ska ge skulden för detta arv.... Kram

2009-12-26 @ 15:18:35
Postat av: Weronica

Tack för senast och God Fortsättning!

2009-12-26 @ 17:44:59
Postat av: Jennie med familj

Tack för senast och God Fortsättning! Hoppas vi inte stökade ner för mycket..

2009-12-27 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0