Ett viktigt samtal

Sitter här och tuggar på en torr brödbit som jag hittade. Tur att man äter yoghurt med så man har ngt att svälja ner det med. Känner mig bekymmerslös och glad. Får nog spola tillbaka lite först:
Det hela började med att min chef ringde mig. Jag som har jobbat i helgen tänkte med en gång, vad har jag nu gjort för fel. Jag kände att nu måste jag vara på hugget och komma med bra förklaringar till det jag har gjort fel.
Samtalet var inte så hemskt utan snarare tvärtom. Min anställning övergår till en fast anställning den 14 jan, så kan man annat än att vara glad? Nu har man gått 2 år inom landstinget och slitit, så det var verkligen på tiden.

Hade planer på att åka in till stan och fira idag, men planerna har blivit ändrade. Jag mamma och Yvonne ska köra en runda till Karlssons istället. Imorgon ska jag vara barnvakt o sen efter det får det bli en runda till stan.




Nu ska här spenderas!!

Kommentarer
Postat av: Din krilleboy

Grattis! ;) Det va ju kalas att du fått det nu! Då blir det å fira när man kommer hem.....:D:D

2009-12-07 @ 11:50:47
Postat av: Caro

O hur ska vi fira då?:P

2009-12-07 @ 16:19:40
Postat av: Göte

Jippie

2009-12-07 @ 16:52:53
Postat av: Jennie

GRATTIS!! Fick reda på att jag inte var uppsagd idag, så jag firar oxå lite. Hänger gärna med ut och äter om Ni är sugna på det!?

2009-12-07 @ 21:53:42
Postat av: Caro

ja, jag säger aldrig nej till att gå ut o äta

2009-12-07 @ 23:26:10
Postat av: Tina

GRATTIS! Det är du värd efter allt du har jobbat. Kram

2009-12-09 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0