Bloggläsning

Ett av mina dagliga måsten är att läsa igenom en rad olika bloggar. Har typ blivit besatt av att läsa bloggar.Tyvärr tycker jag att det är dålig uppdatering på de flesta. Tycker det bara e Jennie som har varit duktig o uppdaterat nu på sistone. Jag får väl skylla på att jag har jobbat, vilket är sant också. Igår hade jg en hemsk dag på jobbet och var väldigt trött när jag kom hem. Dagen idag blev tyvärr inte bättre utan tvärtom. Hann inte ens ta lunch och det var bara stress igenom hela dagen. Tog mig i kragen ikväll och var borta på gymmet. Blev iaf 25 min på löparbandet med Magnus Uggla i öronen. Det blir ju så mkt lättare att springa när man har musik. Imorgon är min enda lediga dag den här veckan så då har jag tänkt att bara ta det lugnt. Får väl vila upp mig så jag orka jobba 3 dagar till den här veckan. Det verkar iaf som att jag har fått förlängt på jobbet, för schemaläggarna undrade vilka helger jag ville jobba efter 17 jan och det är ju den 17 jan mitt vik går ut, så det verkar som det blir förlängt iaf. Ska gå upp o kolla på ett par avsnitt av lilla huset på prärien nu.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur många gånger har du sett lilla huset på prärien egentligen. Får nog låna hem den och titta och se vad jag missat. Fast du kanske inte kan vara utan den ;)

2009-12-03 @ 22:06:37
Postat av: Caro

Jadu, har sett dom ett antal ggr:P Köper dvd-boxarna så snart de släpps. Nu är 6:e säsongen ute. Lovade Karin idag att hon skulle få låna o se dom, så ni får slåss om dom.

2009-12-03 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0