Slut på semestern

Ja då har man snart avverkat sin sista semesterdag. Känns inte alls kul att börja jobba imorgon men jag har bara 7 arbetsdagar kvar så det ska väl gå. Har skickat in papper nu med på att jag har företräde till lediga jobb inom landstinget så det e bara att hoppas på att man får ngt. Har även ringt kommunen idag o sagt att jag vill börja som timanställd så den 31 aug ska jag in till stan o träffa en snubbe. So far so good. Får hoppas man får ihop någr timmar varje månad... Blir det för lite jobb åker jag till Norge. Ska iaf börja här hemma i Sverige o se om man kan å ihop ngt.
Skriver mer ngn annan dag..

Kommentarer
Postat av: agnes johansson

sv: men de gör ju inget, den är ju så jävla bra !! ERKÄNN? ;)

2009-08-21 @ 23:11:47
URL: http://imnotyourbby.blogg.se/
Postat av: Tina

LYCKA TILL MED JOBBSÖKET....Men visst är det skönt att vara lite ledig ibland? Bara det att man behöver pengarna.

2009-08-22 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0