Råtta?

Idag har Marja o Honey varit här på besök. Det var trevligt. Synd att man inte träffas oftare.
Krille o jag grillade kyckling ikväll o sedan friterade vi pommes till det. var hur gott om helst. Sedan var vi duktiga o bakade en kladdkaka med. Känns nästan som det är helg nu bara för att man är ledig.
Är lite sugen på att åka utomlands igen nu. Får väl vänta lite med tanke på svininfluensan. Kollade lite på resor till Thailand idag. Synd att det ska ta så jäkla många timmar att flyga bara.. ingen som vill följa med oss i Februari? Det går faktiskt flyg från Kalmar numera.
Fick förresten ett mail i fredags om jobb i Norge. Jag mailade tillbaka o sa att jag kunde tänka mig att åka tillbaka till samma ställe som sist om de kunde göra resvägen smidigare.. För inte ska man behöva ta 4 flyg enkel resa för att komma fram. Får se om han svarar imorgon. Ev. blir det att jag reser redan nästa vecka isf. Har sagt att jag kan jobba 3-17 sept. Blir lite pengar iaf förhoppningsvis. O så vill ju Linda att vi ska tatta oss med, men det får nog vänta till efter Norgeresan isf. Jag vet ju inte ens vad jag vill ha för bild. En råtta med främre halvan med päls o bakre halvan där man bara ser ett skelett kanske? Nä skojar bara. Något roligare ska jag väl komma på. Imorgon är det sista dagen krille har semester. Hur ska jag kunna klara mig i 6 dagar själv här hemma? Kommer bli tomt.

Nä, nu ska jag lägga mig o kolla på en film tror jag.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0