Lite nattamat

Nu sitter vi här vid varsin dator o äter ett par varma smörgåsar. Det var längesen man åt det. Undrar egentligen varför man inte äter det oftare. Det är ju så gott.
I fredags var vi på fest hos Sofie o Linus o sedan var vi ute på sailet en runda. Vi spenderade kvällen vid ett öltält där irländsk musik spelades. Blev direkt sugen på att åka till Irland o sitta på en pub där o lyssna på irländsk musik.
Det får nog vänta lite dock.
Idag har vi varit på hockey. KHK-Oskarshamn. jag tyckte det gick väldigt bra trots att de förlorade med ett mål. Domarna sög ju. Oskarshamn hade inte allt för mkt att säga till om trots att de spelar i allsvenskan.
Imorrn ska jag ta mig i kragen o söka mitt första jobb. alltså det första efter det här jobbet. Påmonsdag börjar man jobba igen. Jobbar ju bara 2 veckor innan jag blir arbetslös så det ska nog gå. Funderar förresten på att åka till Ullared på tisdag. Ngn som vill följa med?

Kommentarer
Postat av: Anonym

håll i pengarna

2009-08-17 @ 14:44:52
Postat av: Tina

Hade gärna följt med men det är en bit att åka. Men det är så roligt att gå där. Blir lite avis. Lycka till med jobbsökandet.

2009-08-18 @ 10:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0