Arbetslös

Ja då har man klarat av de två sista monsterpassen, vilket innebär att jag är arbetslös nu. Känner mig inte så orolig än. Får hoppas att det dyker upp ngt jobb snart. Ska ju jobba i resursen så jag hoppas på några dagar varje månad iaf. Stena Line ska ju med säga upp många nu, men får hoppas att krille inte drabbas. Han har ju trots allt varit där sedan 2001, så det har nog kommit många nya efter honom.

Ska snart gå o lägga mig. Är trött även att jag sov till och från fram till kl 14.30 idag. Det svåraste brukar vara att somna andra natten efter att man har jobbat natt. Alltså natten imorgon.Jag undrar vad man ska hitta på imorgon... Ha hört av pappa att jag behöver plocka undan lite ute i trädgården så jag får väl lyda order... Behöver städa här inne med, men varför göra allt på en o samma dag när man ändå går hemma nu. Ska iofs träffa en gubbe från kommunen på måndag för timanställning på boenden.

På tisdag kommer Krille hem igen. Tycker det har gått fort. Han har ju inte mer än hunnit åka ut o jobba. Men det ska bli skönt med att få sällskap om natten igen. Jag gillar ju inte att sova själv. Är en liten fegis. Tur att man har 2 bra vakthundar, haha..

Kommentarer
Postat av: krille

sedan Januari 2002 har jag varit där... och det är 100 personer av 2400 dom ska säga upp så man lär klara sig, men man ska aldrig säga aldrig...

2009-09-01 @ 00:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0