på väg söderut....

...iaf mot kiel... Då va ytterligare en dag avslutad. Idag har man slipat och knackat rost som en tok... har även haft två praktikanter med oss idag, runt 13års åldern bägge två, skiljer bara nått år mellan dom iaf, jobbade på riktigt bra, iaf killen...tjejen som tyckte det mesta va tråkigt och  hade den vanliga tonårssjukan... SMSA! och det jobbigaste va nog när det kom lite skit under naglarna.
Det va ena matrosens brors son och dotter... det spårade ut lite när dom fick för sig att kladda grundfärg på varandra. Och killen råkade doppa typ hela handen i färgpotten.
Imorgon ligger vi i kiel, blir det och fortsätta där vi slutade igår...
Vi har även en DU-elev med, född -92... hmm... börja man känna sig gammal då när -92 orna är ute på praktik nu...suck. Bara att gilla läget...
Annars är det ett kalas gäng man hamnat med!

Ikväll blir det hamburgare...45 minuter kvar till dom kommer fram, innan dess ska jag duscha hade jag tänkt.. sedan blir det väl tv eller om internet fortfarande finns så blir det kanske och slå ihjäl några minuter till här.

längtar tills Tisdag då man får åka hem och vara ledig otroliga 6 dagar! sedan är det bara upp med tåget igen, den gången får jag iaf sällskap upp med jimmy, räknade ut att det alltid kommer bli så när jag ska mönstra på min 8dagars törn.

Även kommit på det att jag måste fixa nått annat spel än WoW på datorn då internet försvinner då och då... se om man kan fixa sådant denna gången man är hemma.

Undrar om kaklet kommit upp än hemma... hmm... ;)

Tack för mig
/Christian någonstans lite söder om Göteborg... (eller ja, en bra bit söder om...kanske)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror att kaklet ligger och väntar på dig...

2009-04-13 @ 10:30:45
URL: http://stragegard.blogg.se/
Postat av: Caro

Ja Linda, du kan inte veta hur rätt du har.

2009-04-13 @ 10:46:21
Postat av: Tina

Kul att Christian också har börjat att blogga så man får läsa lite om vad som händer på hans resor.

2009-04-16 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0