Mönstrat på Germanica

Hej!
Har precis slutat min första dag på germanica, huvudvärk har jag.... massa information som ska in. ska bli skönt att sova sedan. Nu till en snabb summering..

Somnade runt 00.30....
Nån sekund efter, som det känns som, ringer klockan 03.30. Det va ändå lätt att ta sig upp. Värre och få upp carro :P Tack för att du körde mig, kommer nog bli mer sådant....
Tågresan va inte direkt spännande, ni vet säkert hur tråkig den brukar vara så jag sparar er det.

Väl uppe i gbg så spöregnade det, först hade jag tänkt och ta spårvagnen men så fort jag såg vädret så hoppade jag det och tog en taxi.
Skönt att komma ombord, fick vara med på att vända båten direkt, nått som alla ombord verkar vara lika oerfarna att göra som jag va :P det händer inte så ofta tydligen. Annars har man mest gått runt och kollat lite. Lastningen va väldigt lugn jämfört mot vad jag är van vid.

Skönt att sluta direkt efter avgång, snart dags att sova...väntar på att carro ska sluta så man kan ringa henne...

mer kommer.... är för trött för att skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du har tagit din uppgift på allvar;) Natti natti

2009-04-08 @ 22:28:43
Postat av: Anonym

Gott att ha lite huvudvärk, då vet man att man har lite innanför pannbenet, jippie Krille

2009-04-09 @ 14:26:24
Postat av: krille

ingen som vågar skriva sitt namn...

2009-04-09 @ 21:41:54
Postat av: caro

jo den översta var min

2009-04-09 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0