Hemma igen

Hej!
Då va man hemma igen, eller kom hem igår kväll. Körde till Max och käkade lite, det är ju alltid gott. Klockan är typ 7.20 just och den stora frågan är VAD FAN GÖR MAN UPPE NU!?
Och det enkla svaret är... JÄVLA HUNDAR ATT DOM MÅSTE VÄCKA EN HELA TIDEN! jaja... plockade in lite disk i diskmaskinen och sedan satte jag mig här, bokade en biljett till sj.
Skulle egentligen köpt lite aktier i SJ med tanke på hur mycket jag kommer resa på dom borde dom stiga i värde nått ortroligt!

Idag verkar bli en fin dag iaf, nästan redan 10 grader ute och solen lyser, och dessutom känner jag av allergin på en gång så jag ska leta upp mina piller efter jag är klar här.
Lite senare, eller när carro gått upp och så... det vill säga mycket senare så ska vi ta oss till IKEA och köpa belysning till köket, misstänker att det inte blir bara belysning heller...

Ha en bra dag...tingeling...//Krille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0