Ännu en solig dag

Vaknade inte förrän halv 11 idag. Kan det vara för att jag låg o kollade på en film halva natten? Skönt att vara ledig idag iaf. Oscar och jag har varit borta hos Weronica ett tag i em. Tack så mkt för glassen! Det var gott. Sedan var vi hungriga så vi beställde pizza. Nu har vi precis klämt i oss varsin kexchoklad:P Mycket gott det med. Väntar på att krille ska sluta jobba så han kan ringa till mig, men det tar väl en halvtimme till. Imorgon kväll kommer han hem igen. Då har vi lite saker vi måste fixa Krille:

- Klippa gräset
-Räfsa bort löv
-Ränsa ogräs
-Bygga klart staketet
-Byta till sommardäck plus köpa 2 nya
-Laga bilen
-Spackla och slipa så vi kan börja kakla snart
-Städa inne

Och sen är det den jäkla väggen som vi måste fixa snart. kan ju bara kakla den ena väggen än så länge. Måste ringa till Marja o Mattias ngn dag och höra om de har tid att hjälpa oss.

Så visst har vi lite att göra här sen, men Krille e ju bara hemma i 6 dagar. O dessutom e jag bara ledig till helgen. E glad om vi hinner göra ngt iaf.

Tingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tror Krille ser till att jobba ett extra pass ;)

2009-04-13 @ 20:50:12
URL: http://stragegard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fick också den känslan att han inte stressar hem ;)

2009-04-14 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0