Snart måndag

Då var det snart måndag igen. Jobbar ju kvällen idag och morgonen imorgon. Ska hämta krille på båten direkt när jag har slutat imorgon. På tisdag ska vi åka till huset. Ägarna ska visa hur lite saker fungerar o sånt.. Ska bli kul att se det igen för nu var det längesen man var där. Sen är det bara en vecka kvar tills vi får tillträde:) Vi ska börja att måla om vårt sovrum har vi sagt. Har inte bestämt mig vilka färger jag vill ha än, men funderar på grått och kanske sand. Får se sen. Till en början ska vi ha sovrummet uppe iaf. Kan nog bli mysigt. Har tänkt att köpa en hel del nya möbler så småningom, men jag skulle gärna åka till Norge igen o tjäna lite pengar först. Skulle vilja betala av vårt topplån som är på 200k med.. Så mkt man vill, men tyvärr räcker inte pengarna till som vanligt.

Vilket tråkigt väder det är idag. Inte konstigt att man inte ville stiga upp. Nä, nu måste jag fixa håret o fixa lite mat innan jag beger mig mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0