Redan

Då var det redan dags att åka o jobba igen. Jobbade kvällen igår o ska jobba kvällen idag med. Hade planerat att hinna med att spela en stund med men det hann jag aldrig med. Har gjort ett storkok med spagetti o köttfärssås i stället.. Skönt att ha matlåda både till ikväll o imorgon. O sen räcker det även till middag när jag kommer hem morgon. Hur skönt som helst.

Har redan börjat längta till sommaren, hehe. Får man förlängt på jobbet så innebär det att jag kommer få min allra första semester på sommaren:) Hur härligt ska inte det bli? Får hoppas bara att Krille o jag kan ha semester samtidigt. Hade varit kul att åka iväg några dagar till Öland. Har tänkt så i många år, men jag har alltid jobbat hela somrarna. Jaja, nu går jag händelserna lite i förväg. Det e ju jul först om jag inte minns helt fel. Känner inte direkt för att julpynta o sånt, men jag får väl leta fram stakarna iaf. Får bli mer nästa år. Behöver typ bara köpa 2 julklappar i år o det är till mina småbröder. Kan tänka mig att båda två önskar sig pengar så det e ju snabbt fixat.

Nä nu ska jag gå ut med hundarna en runda med innan jag kör.

5 dagar kvar tills Krille kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Gretha

Klart du får förlängt!!!

Ser oxå fram emot "sommarlovet"

Puss puss

2008-11-27 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0