På tiden

Det är på tiden med en liten uppdatering här ser jag.. Inte för att det har hänt så mkt men, men... Agnes ska hjälpa mig att fixa om bloggen lite, så jag har väntat på henne, men nu får jag väl ta mig i kragen o skriva ett inlägg iaf.
Hade inflyttningsfest här igår. Tycker den blev mkt lyckad! Var inte meningen att vi skulle ut egentligen, men med lite sprit i kroppen så blev det ju självklart att vi skulle in till stan. Mattias ringde efter sin brorsa som kom o hämtade oss i jämjö o körde in oss till stan. 7 personer var vi i bilen på ditresan. Kan tillägga att det var trång även att Mattias satt i bagaget, haha... O sedan fick han köra till Jämjö o hämta ett gäng till. Var ju bara piraten som var öppet på en fredag, så vi hamnade där. Men jag hade mycket trevligt måste jag säga. Imoprgon är det jobbardag.. Känner inte alls för det.. Direkt efter jobbet ska krille o jag till Rosenholm o kolla på KHK. Heja heja!!! Ska bli jättekul!!
Det börjar närma sig måndag nu. Blir att gå upp tidigt o köra Krille till flyget. Han ska ju till Irland i 15 dagar.. Kommer kännas som en evighet. Tur att man har hundarna att umgås med iaf.
Nä, nu måste jag föna håret. Ska inte dröja lika länge med nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0