Hockeykväll

Vill börja med att tacka min systerdotter Agnes för det nya utseendet på min blogg. Jag är mycket nöjd med den. Den är lite mer personlig nu. Nu är det bara upp till mig att lägga ut lite bilder med till mina blogginlägg.

Började dagen med att jobba till 15.15 och sedan flexade jag ut lite tidigare för att gå på hockey. Mötte upp syrran, Agnes o Krille vid Statoil. Sedan körde jag ut till Rosenholm. Kollade på en underbar match mot Ulricehamn. Kan ju nämna att KHK vann med 7-1. Jippi!!

Snart dags att gå och lägga sig. Ska köra Krille till flyget imorgon kl 5.00. Kommer bli segt att gå upp så tidigt. Ska fika med Honey senare på dagen. Ska bli mycket nice.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0