Första advent

Då så var stakarna på plats i fönsterna. Tog fram de redan igår och tände även de igår med.. Jag brukar kunna hålla mig till söndagen, men jag tyckte det var så mörkt o trist så tjuvstartade lite:P Igår eftermiddag var jag och syrran ute och gick med hundarna i orionspåret. Gick den rundan som var 5 km. Kändes väldigt skönt efteråt. Idag har vi också gått men eftersom det regnade nöjde vi oss med att gå 2.5 km rundan. Vi övade dock lite inkallning o la spår med som tog sin lilla tid. Känns som man har gjort ngt vettigt den här helgen iaf.

I eftermiddag blev det hockey. De förlorade i förlängningen mot Ulricehamn. Blev verkligen besviken känner jag. Jaja nya tag nästa gång. snart ska jag lägga mig. det e 5 dagars jobb som gäller nu. Börjar kl 7 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0