Knappt 8 h kvar

Då var det bara 8 h kvar till det nya året. Hoppas det blir ett bra år. Tänker jag tillbaka på det året som har varit måste jag säga att det har varit helt ok. I jan gick jag fortfarande som timanställd på Elineberg. Jobbade mkt nätter där. Tyckte jag tjänade för liten o var sugen på att ut o resa lite, så februari åkte jag till Norge och tillbringade månaden där på ett sjukhem. Tjänade väldigt bra, men det regnade hela dagarna, så det blev lite långtråkigt. I mars började jag jobba på mitt nuvarande jobb. Sommaren kom och vi åkte till Gbg några dagar med syrran.Hade mkt roligt på liseberg. Dagen efter fick vi reda på att vi hade blivit ägare till ett hus i Jämjö som vi hade bjudit på. Sommaren gick och vi flyttade in i huset i sept. Jag började jobba heltid i okt o sen har året bara rullat på. Så vad har kag att klaga på? Inget förutom att vi fick köpa en ny värmepump...

År 2009 vill jag ut o resa någonstans. Det blir nog mitt mål. Ngn som vill fälja med till Cypern i mitten av sept eller början av okt?

Ikväll blir det lite nyårspartaj här i Jämjö. Vi håller på att städa det sista. Ska snart duka. o sedan måste jag hoppa in i duschen innan gästerna kommer.


Vill passa på att önska Er ALLA ett Gott Nytt År!!!!


puss & kram

Kommentarer
Postat av: Christian

Gott nytt år älsklingen! Jag ä'r trött på att städa nu, skönt att det är klart. dags att städa sigsjälv snart med då. puss

2008-12-31 @ 16:29:00
Postat av: Linda

Haha, jag tror det är Carro som städa

mest och du själv smitit undan till datan.

Gott nytt år på Er och ta det lugnt med skumpan!!!!

2008-12-31 @ 17:05:26
URL: http://stragegard.blogg.se/
Postat av: Jennie

Gott Nytt År, och tack för igår! Det var mycket trevligt och gott!!!!!!!!

2009-01-01 @ 12:58:27
Postat av: Weronica

Tack för senast och en god fortsättning!!!

2009-01-01 @ 13:55:34
URL: http://imnotyourbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0