IKEA imorgon

Nu har jag varit duktig bilder på alla syskonbarn. Skäms dock över att en del bilder e så gamla. Behöver verkligen uppdatera lite. Idag har jag jobbat sedan har mamma, Percy, Karin, Jimmy o Noah varit på besök. Tur att jag var så duktig igår som bakade en chessecake så jag hade ngt att bjuda på.

Imorgon blir det IKEA för vår del. Vi har flyttat upp soffan till övervåningen så vi ska köpa ngn snygg tv-bänk imorgon. Ska försöka hitta en snygg matta att ha under tv-bordet med. Lutar åt en rya-matta, men får se vad man hittar.

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Linda

Blev det några fynd på Ikea?

2008-12-10 @ 16:47:57
Postat av: Anonym

Det blev en ny tv-bänk idag som vi håller på att sätta ihop nu. 48 steg innan den e klar

2008-12-10 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0