Helgen kvar då

Är lite imponerad av att 5 st redan har hunnit läsa min blogg idag. Synd att man har varit lite dålig på att uppdatera här då.. Har jobat o jobbat o nu e det fullt på avdelningen. Har bara helgen kvar nu att jobba o sen e man ledig på måndag. Imorrn blir det nog tjejmiddag efter jobbet o sen ska Sofia sova över här till måndag. Då ska vi in till stan o shoppa o fika. Sedan jobbar man dagen o sen på kvällen kommer äntligen Krille hem. Vi ska iväg o handla lite raketer på kvällen. Handla mat hinner vi väl knappast göra. Får se om jag kan få in ett besök på Maxi på måndag med. Måste handla hem 3 fläskfiléer som vi kan grilla. Kanske kan man hitta några kläder på shoppingrundan på måndag, som man kan ha på sig på nyår. Har faktiskt ingen aning vad jag ska ha på mig.. Blir väl jeans o ngn tröja typ:P

Nu ska jag gå o duscha o äta innan jag kör till jobbet.

Förresten, ja Linda o jennie vi kan skråla lite ihop ngn dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0