2:a advent

Då var det den 2:a advent idag då. Skönt att få vara ledig idag. I fredags var jag på jobbet ca 6.45 o sen när jag hade jobbat ett par timmar frågade chefen mig om jag kunde jobba dubbla pass den dagen för att en var sjuk. Kl 22.00 på kvällen var jag hemma igen. Duktigt trött var jag då. Hade lovat att jobba lördag med så det var bara att lägga sig så fort man kom hem o sen upp o jobba kl 7 dagen efter. Sen när jag kom hem vid halv 4 tiden var det bara att göra sig i ordning för vi skulle på kalas på kvällen. Manda fyller 4 år imorgon. Vi gav henne barbiedockor, färgat ritpapper, stämplar och färgpennor. Hon satt o lekte med barbiedockorna ett tag så lite glad blev hon nog för dom iaf. Jannie o Manda hade tagit hål i öronen med. Så fina de var:) Trodde aldrig att dom skulle våga det..

Idag tog vi en lång sovmorgon sedan har vi varit o handla lite. Måste sluta nu för krille vill koppla in den nya routern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0